Lego binnen / Lego inside - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Lego binnen / Lego inside - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Lego binnen / Lego inside

26 November 2011 | Noorwegen, Kristiansand

Vorig weekend hebben we genoten van een weekend in de hytte. Afwisselend waren we buiten en binnen. 's Nachts was het helder, zodat we van de de sterren konden genieten.

Dit weekend, genieten we van een rustig weekend thuis. Na een zonnige morgen is net de regen begonnen. Lars en Floor zijn druk bezig met lego. Ze bouwen zoals gewoonlijk allerlei machines en voertuigen compleet met passende poppetjes. Zie foto's hieronder.

Lego inside

Last weekend, we enjoyed being outside and inside our cabin. It was clear weather giving us a beautiful view of the starry night sky.

This weekend, we take it easy at home. The sun has just been replaced by rain. Lars and Floor are busy playing with lego. As usual they construct a wide variety of machines and cars, complete with corresponding puppets. See the pictures below.

• 26 November 2011 - 13:49

Pama:

wat een creativiteit weer. Geweldig!!!!!!

• 26 November 2011 - 13:50

Grootje:

prachtig!!!!!!!!!!!! enig!!!!!! heel leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 26 November 2011 - 14:08

Paula:

Aan fantasie geen gebrek met heuze koppensnellers en pausmobielen (of is dat mijn eigen fantasie ;-))

• 27 November 2011 - 10:29

Oma O.:

Heel mooi gedaan Lars en Floor,
    knap hoor!!!

• 27 November 2011 - 13:57

Esther:

Heerlijk binnen genieten samen. Het is hier ook lekker weer om binnen te blijven.