Op naar Breda / Breda from now on - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Op naar Breda / Breda from now on - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Op naar Breda / Breda from now on

03 Juli 2012 | Noorwegen, Kristiansand

Een week hadden we uitgetrokken om een plek te vinden in of rond Breda. Na het bekijken van veel koop woningen op internet en een paar van binnen, hebben we besloten om voorlopig te gaan huren.

Het huurhuis is gemeubileerd en meteen beschikbaar. Daarom hebben we besloten om onze persoonlijke spullen en fietsen te halen in Kristiansand en vakantie te vieren in Breda. Het geeft ons de mogelijkheid om meer van Breda te zien en te beleven. Al moet ik zeggen dat een week op huizenjacht een efficiente manier kan zijn om een stad te leren kennen. Cor en ik zitten nu tussen een aantal dozen en rijden overmorgen terug naar NL met een boedelbak. De meeste spullen laten we hier zodat ons huis beter verkoopt en mocht het nodig zijn ook verhuurd kan worden.

Lars, Floor en ik hebben ook onze nieuwe school bezocht. Het was een positieve ervaring voor allemaal. we hebben zin in het nieuwe schooljaar, na de vakantie!

Ons adres in Breda is
Dillenburgstraat 75
4835 EB Breda
06-1699 3244

Breda from now on

We had decided to only spend a week hunting for a house in Breda. After screening many houses on the internet with the idea to buy and visiting some, we settled on renting a house for the time being.

The house is furnished and available directly, which made us decide to get our personal items and bikes in Kristiansand and celebrate our holiday in Breda. It gives us the option to experience much more of Breda. Although I have to say, that if you want to get to know a city, a week of house hunting can be a very efficiently method! Cor and I are now in Kristiansand, in a living room with boxes scattered across the room. The day after tomorrow we will drive back to Holland. We will leave most of our stuff behind, such that the house still looks nice while it is for sale, and we also have the option to rent it out.

Lars, Floor and I visited our new international school. It was a positive experience for all of us. We look forward to the start August, after a holiday!

Our address in Breda is:
Dillenburgstraat 75
4835 EB Breda
0031 (0)6-1699 3244

• 04 Juli 2012 - 08:46

Kim:

Leuk huis hoor! Kun je idd prima in wonen en dan verder kijken!
    Succes met de move en geniet van je boterham met hagelslag!