Goede zorgen / Care - Reisverslag uit Breda, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Goede zorgen / Care - Reisverslag uit Breda, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Goede zorgen / Care

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2013 | Nederland, Breda

Volgende week heb ik een tentamen. Dit weekend ligt de nadruk dus op studeren. Normaal spelen de kinderen in het weekend uren boven en kan ik ongestoord studeren, ook als Cor weg is zoals nu. Vandaag hadden Lars en Floor zin om zelf gerechten te maken in de keuken. Ze bekeken eerst welke ingredienten in huis waren en gingen toen creatief aan de slag en waren lange tijd rustig, totdat ....... ze mij mijn eerste gerecht kwamen brengen, en toen nog een, en nog een. Toen ik genoeg had gehad, zette ze de rest van de gerechten in de koelkast zodat ik later ook nog genoeg te eten zou hebben. Ze hadden speciaal gerechten gemaakt van dingen die ik lekker vind; fruit, groente, noten en kokos.
De gerechten smaakten goed en ik geniet van de goede zorgen. Ook nu weer, want Lars kookt nu het avondeten. Hij probeert uit en als het niet lukt komt hij vragen: "Mam, hoe bak je uitjes?", "Eerst doe je wat boter in de pan." "A, ha dat verklaart waarom het bakken van de uiten niet zo goed ging."

Care

Next week, I have an exam, so the focus of this weekend me studying. Usually, Lars and Floor play in their rooms for hours, so I can study without being interupted, also in weekends when Cor is travelling like this weekend. Today Lars and Floor felt like preparing food in the kitchen. They first analysed what ingredients were available and then used their creativity.It kept them busy for a while until ................... they served me my first dish, and then another one, and another one. And they put the rest of teh dishes in the fridge so I would have enough for later. They were very considerate and made the dishes from stuff I like.

The dishes tasted well. I enjoy their attention and how they care for me. At the moment, Lars is cooking dinner. He is trying out and at times asking for help when things do not work out."Mum, how do I fry the onions?", "You start with some butter.", "Aha, that explains why they did not fry so nicely."

  • 06 April 2013 - 17:46

    Pama:

    We wisten wel dat ze inventief waren, maar dit gaat, in het positieve natuurlijk, erg ver!!!!Heel geweldig!

  • 07 April 2013 - 11:42

    Esther:

    Super lief al die goede zorgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Breda

Wij zijn weer in Nederland, neergestreken voorlopig in Breda.

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2013

Floor is 9

13 April 2013

Madurodam

06 April 2013

Goede zorgen / Care

13 Maart 2013

Maart roert zijn staart

26 Januari 2013

Feestje
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 275879

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 01 Juli 2013

Breda

01 Januari 2008 - 01 Juli 2012

Kristiansand

03 Maart 2004 - 31 December 2007

Dubai

01 Juli 2013 - 30 November -0001

Singapore

Landen bezocht: