Spring break - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Spring break - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Spring break

Door: Tanja

25 Maart 2014 | Singapore, Singapore

Twee weken schoolvakantie en we hebben besloten om op vakantie te gaan naar ...... Singapore. Waar veel expats de vakanties gebruiken om Azie te bezoeken, beseffen wij dat het heerlijk is om rustig thuis te zijn. En het is een goede manier om meer van Singapore te ontdekken. Alhoewel dat meer het plan was dan dat het realiteit is. Af en toe gaan we een dagdeel op stap, zoals afgelopen weekend de Southern Ridges wandeling langs verschillende parken, als het ware een groene slinger in de stad. Vaker zijn we in en om het huis of spelen Lars en Floor met vriendjes.

https://www.nparks.gov.sg/cms/docs/southern_ridges/SR_Marang_to_Canopy.pdf geeft een goed idee van de diversiteit in parken, natuur en architectuur bij de Southern Ridges wandeling.

Deze tweede week van de vakantie hebben we twee logeetjes: Millie en Dixie. Het zijn twee caviaatjes. Lars en Floor genieten ervan, ook van het zorgen voor ze en het schoonmaken van het hok. Ze weten dat wij geen voorstander zijn van huisdieren, dus grijpen ze hun kans. Millie en Dixie lijken het ook naar hun zin te hebben op 28 hoog zonder tuin.