QiGong - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu QiGong - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

QiGong

Door: Tanja

25 Mei 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag was mijn QiGong optreden. De docente was de week ervoor al erg nerveus en wilde graag dat we al om 9u aanwezig waren om het podium te leren kennen en nog een laatste keer te oefenen. Ze wist dat vele ogen op "haar groep" gericht zouden zijn, omdat het een nieuwe routine betrof. Het zou de eerste keer zijn dat het opgevoerd zou worden. Daarnaast zouden we ook aandacht trekken omdat ik meedeed, als enige niet Aziatische dame. De jaarlijkse Singapore QiGong bijeenkomst zou pas om 12u beginnen.

Nou, ze was trots achteraf. Het optreden verliep erg goed. De bewegingen synchroom en soepel. Ook het publiek, 1000 man/vrouw aan de lunch, had veel aandacht, en er werd veel geflimd. Toen we terug liepen door de zaal naar onze plek kregen we veel complimenten.

Hier kun je het optreden zien, door Floor geflimd. Zoals duidelijk is mocht Floor niet vooraan staan, en ook al snel niet meer op de stoel, want de mensen achter haar konden het niet meer goed zien. Desondanks geeft de film een goed beeld. De docente staat vooraan.

www.picture-poem.com/tijd/QiGong-Tanja.MOV

• 25 Mei 2014 - 18:58

Pama:

Dit is pas echte integratie!

• 26 Mei 2014 - 19:20

Paula:

Mooi gefilmd Floor! Mooi om zo het bijzondere optreden te zien!! Mooi gedaan zus.

• 29 Mei 2014 - 08:35

Esther:

Ziet er mooi uit en mooie foto's van Floor!