Blog van Floor haar klas - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Blog van Floor haar klas - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Blog van Floor haar klas

Door: Tanja

29 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

En weer is er een week voorbijgevlogen. Cor was in Dubai. Lars en Floor hadden een normale week zonder bijzondere activiteiten. Deze week mocht ik ook aan de bak als invaller. Vandaag gaf ik wiskunde, onder andere aan de klas van Lars. Binnenkort zijn er twee docenten langer afwezig en heb ik toegezegd deze vier weken in te vallen. Ik geef dan wiskunde, science en visual arts. Voor dat laatste vak ben ik logsicherwijs aangewezen op een goede voorbereiding van de docent en is mijn taak voornamelijk dat de leerlingen hun werk doen.

De klas van Floor heeft een blog. Via deze pagina's is het makkelijk om af en toe mee te kijken van afstand. Op http://issg5-2.weebly.com/ staan voornamelijk de beschrijvingen van dingen die ze doen. Op https://www.flickr.com/photos/issesphotos/collections/72157631517524464/ staan foto's van grade 5.2. (De oudere foto's onder '5DC' zijn van een klas van vorig jaar.)

• 29 Augustus 2014 - 16:46

Opaoma:

Altijd weer leuk om iets te lezen uit Singapore. We hebben meteen op de blog gekeken en opgeslagen zodat we er vlugger op kunnen kijken.

• 05 November 2014 - 09:41

Opaoma:

wat een geweldige voordracht, helemaal zonder aarzelen met alle bewegingen erbij om het nog duidelijker te maken!