Zelf koken - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Zelf koken - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Zelf koken

Door: Tanja

14 September 2014 | Singapore, Singapore

Het weekend werd uiteindelijk een feest weekend. Cor was weer thuis op vrijdagavond en Floor had een verjaardagsfeestje van haar beste vriendinnetje. Na het feestje kwamen beide meiden en het jongere zusje mee om bij ons te slapen. Het was een gezellige boel aan tafel en dat paste goed bij de familie film die we erna gingen kijken. The sound of music is altijd een hit. Vanochtend hebben we de film afgekeken al wilden ze allevier eigenlijk liever met de LEGO spelen op het balkon.

Vanmiddag wilden Lars en toen ook Floor zelf koken. Dat er garnalen in moesten stond vast, want die hadden we al uit de vriezer gehaald. Ze hebben toen hun gerecht gebaseerd op wat er in de thuiswinkel (koelkast) aanwezig was en op ideeen uit kookboeken. Ze waren al snel heerlijk een het koken. Hier en daar gaf Cor wat tips. En ik had zo onverwacht tijd om verder te schrijven aan een nieuw verhaal, af en toe de bezigheden in de keuken gadeslaand. Het eten smaakte lekker. En zag er ook goed verzogd uit. En er zijn al plannen om morgen weer te koken... Misschien eerst nog even langs te winkel om wat extra ingredienten te halen.

• 14 September 2014 - 13:18

Opaoma:

Wat ziet dat er lekker uit! Zijn jullie aan het oefenen voor als wij langs komen. We verheugen ons er nu al op

• 14 September 2014 - 19:00

Esther:

Wat heerlijk om zo samen te koken en het ziet er mooi uit! Het heeft vast ook lekker gesmaakt. Liefs van ons allebei.