Floor haar verjaardagsfeestje - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Floor haar verjaardagsfeestje - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Floor haar verjaardagsfeestje

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg

08 Maart 2015 | Singapore, Singapore

Op deze zaterdag had ik mijn 11de verjaardagsfeestje. Het was wel erg vroeg want het was eigenlijk nog 10 dagen en 2 maanden tot dat het mijn echte verjaardag is. Ik wou het eerder doen omdat dan een van mijn vriendinnetjes kon komen. Zij moet eind maart of begin april weg naar Japan omdat haar broer de test heeft gehaald voor zijn school. Er gaan aan het eind van het jaar ook erg veel meiden uit mijn klas weg. Als ik het in mei of juni doe dan heb ik minder tijden die ik zou kunnen doen en hebben de anderen het ook drukker met inpakken. Voor de mensen die weg gaan is het extra druk.

Het feestje was erg leuk. Wij hadden een soort Survivor Party. Wij hadden allemaal soorten spelletjes. Iedereen wou niet naar huis toen hun vader of moeder hun kwamen op halen dus vonden zij het leuk. Ik heb hele leuke cadeautjes gekregen. Er was een meisje die zij dat zij ging komen maar toen kwam zij eigenlijk niet. Ik vond het niet zo netjes omdat normaal bel je om te zeggen dat jij niet kan komen. Voor de rest vond ik het wel leuk.

  • 08 Maart 2015 - 10:05

    Opa Oma:

    Jullie hadden alles goed voorbereid, het ziet er gezellig uit, zo te zien heeft iedereen het naar z'n zin.

  • 09 Maart 2015 - 07:09

    Esther:

    Wat fijn Floor dat je je verjaardag zo alvast hebt kunnen vieren met de meiden. Het ziet er ook erg gezellig uit! En natuurlijk alvast gefeliciteerd! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Singapore

Werken, naar school gaan en wonen in Singapore

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2015

Fietsuitdaging

17 Augustus 2015

Terug in SG

17 Mei 2015

Floor is eleven!

11 April 2015

SEA games opening

06 April 2015

Lars kookt vandaag
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 276109

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 01 Juli 2013

Breda

01 Januari 2008 - 01 Juli 2012

Kristiansand

03 Maart 2004 - 31 December 2007

Dubai

01 Juli 2013 - 30 November -0001

Singapore

Landen bezocht: