Eerste bezoek - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Eerste bezoek - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Eerste bezoek

Door: Tanja

07 December 2013 | Singapore, Singapore

Afgelopen maandag vertrokken mijn ouders na een bezoek van tien dagen. De tijd is omgevlogen en we hebben genoten van de tijd samen. Je bekijkt een stad weer anders door de ogen van bezoekers. Sommige dingen vallen normaal niet of niet meer op. En andere dingen gebeuren toevallig als je bezoek hebt. Zoals toen we tijdens de spits op de snelweg reden en er net een flinke regenbui losbarstte. Op dat moment gingen alle motorrijders de vluchtstrook op om regenpak over hun t-shirt en vaak korte broek aan te trekken. Natte voeten is niet erg als je slippers draagt. Sommige motorrijders hadden geluk; zij reden net bij een viaduct, wat een officiele schuilplaats is tijdens een bui duidelijk aangegeven met een verkeersbord met paraplu. De onderstaande foto's geven een goed beeld van aantal activiteiten die we ondernomen hebben.

Nu resteert nog een week school en dan is het vakantie. Waar vele expats op vakantie gaan naar hun eigen land (en winterkou), kiezen wij ervoor in de warmte te blijven en naar Thailand te gaan.

Op de blogs van Lars (http://g5sb.weebly.com/) en Floor (http://g4amcd.weebly.com/) staan ook recente foto's en video's, waaronder een presentatie van Floor samen met haar vriendinnnen. Tijdens gym hebben ze zelf een dans ontworpen en uitgevoerd. Die van Floor en haar vriendinnen is te zien op http://www.youtube.com/watch?v=t8YTIGH5hOc. Lars zijn video komt later op de site: http://www.youtube.com/issphysed.

• 07 December 2013 - 16:34

Betty:

Lieve mensen,

Tanja alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Wel bijzonder dat je deze verjaardag samen met je ouders hebt kunnen vieren.Ook gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.Allebei een kroonjaar!
    Leuk de foto's te zien,geeft een mooi beeld van jullie huidige woonomgeving.
    Een beetje vroeg,maar voor jullie allemaal fijne feestdagen en een voorspoedig 2014.
    Hartelijke groeten,

Cees en Betty

• 08 December 2013 - 11:26

Esther:

Mooi om de foto's te zien! Heerlijk samen genieten!