'Lars bijna 11 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu 'Lars bijna 11 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

'Lars bijna 11

Door: Tanja

20 December 2013 | Singapore, Singapore

Lars wilde graag zijn verjaardag eerder vieren dan in Thailand. Voor ons scheelt dat kadootjes mee heen en terug nemen. Voor Lars betekent het dat hij al eerder weet wat hij krijgt en dat hij eerder er mee kan spelen. Hij besefte ook wel dat de afstandbestuurbare auto's die hij had uitgekozen niet gemaakt was voor de vakantieplek in de natuur.

Dus vandaag hebben we gezongen en speelde Floor "Happy birthday" op de blokfluit voor Lars. Er was tijd voore het ontbijt en ook was het extra feestelijk, want Cor was terug van zijn lange trip naar Europa. De rest van de dag was als eerder deze week: veel tijd om te spelen. De reden dat Lars twee afstandbestuurbare auto's vroeg was omdat Floor dan er ook heen had om met hem mee te spelen. Slim bedacht. Het hield ze vandaag ook lang zoet in de speeltuin onder aan de toren.

• 20 December 2013 - 19:50

Esther :

Alvast gefeliciteerd met Lars zijn verjaardag! Mooi zo'n kado om samen mee te spelen. Liefs Maarten en Esther

• 20 December 2013 - 21:12

Remco:

Hey Lars, je maakt me wel in de war, wist ik nu voor het eerst wanneer jij jarig was en wanneer Maritt, ga jij je verjaardag eerder vieren, maar je hebt wel gelijk :-)

Ik feliciteer je pas op 29 december ;-)

Veel plezier in Thailand!!!

Thanks

Remco