Foto's hytte / Pictures cabin - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Foto's hytte / Pictures cabin - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Foto's hytte / Pictures cabin

15 Oktober 2009 | Noorwegen, Kristiansand

Alles gaat zijn gangetje. Dit weekend weer naar de hytte, waar we verder klussen. Het grote project is het inbouwen van de douche cabine. Daarnaast maken we de hytte ook winterklaar, aangezien het al vriest 's nachts en delen van de dag met het huidige heldere weer.

All is well. This weekend we go up to the cabin again and continue fixing. The big project is getting the shower installed. We will also prepare for the winter: it is already freezing most nights and parts of the day during the current clear days.

• 16 Oktober 2009 - 07:39

Amanda:

wat een mooie hytte, ik had een soort wigwam huisje verwacht bij het idee 'hytte'... Prachtig hoor! liefs, mij

• 16 Oktober 2009 - 08:12

Esther:

Heerlijk om daar met elkaar te kunnen genieten!

• 17 Oktober 2009 - 14:17

Suzan:

Ziet er ontzettend gezellig uit! Lekker plekje om te genieten.