Wintervakantie / Winter holiday - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Wintervakantie / Winter holiday - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Wintervakantie / Winter holiday

28 Februari 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Het is wintervakantie! Een week vrij en morgen gaan Lars, Floor en ik naar de hytte; Cor komt volgend weekend. Vandaag vieren we Cor zijn verjaardag. We genieten nu van zelfgebakken cake en appelrozijnen flappen. Zometeen maken we een rondje op de langlauf ski en halen we een frisse neus.

De foto's zijn van de voorstelling die Lars en zijn klas op school hebben gegeven als afsluiting van het thema lichaam. Lars was net op tijd genoeg hersteld van zijn waterpokken.

Winter holiday

A week of holiday! Tomorrow Lars, Floor and I will go to the cabin. Cor will join us next weekend. Today we celebrate Cor's birthday. We enjoy the home made cake and appel-raisin pies. Soon we will go out on our skis to get some fresh air.

The pictures are from assembly Lars had at this school, closing a unit on the human body. Lars was well enough just in time for the show.

• 01 Maart 2010 - 07:19

Salma :

Hi Tanja and Cor,
    Happy to see the kids growing and Lars reconver for the chicken box .
    Cor, Wish you a very happy Birthday .. and enjoy being young 27 ...