FLOOR !! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu FLOOR !! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

FLOOR !!

Door: Cor Oldenziel

17 Mei 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ja, ondanks het berichtje van Tanja dat we eventueel tot de 22e zouden moeten wachten had Floor het toch wel gehad in moeders buik. Vannacht zijn de weeen begonnen en om 12.30 uur Dubai tijd hadden we een gezonde dochter in onze armen.

Een grote verrassing aangezien Tanja en ik er beide vanuit gegaan waren dat het weer een jongetje zou zijn. Nu hebben we mooi van ieder "soort" 1, dus dat is ook erg leuk.

Floor is ruim 4 kg (4038 gram om precies te zijn) en is slechts 48 cm lang. Een lekker klein dik propje dus. Tanja ligt nu nog in het ziekenhuis maar we verwachten dat ze morgen of uiterlijk overmorgen gewoon weer thuis is.

Lars vond het allemaal wel interessant zo'n nieuwe baby en wilde Floor gelijk aaien. Hopelijk vind 'ie het ook nog zo leuk als hij zich realiseerd dat hij nu de aandacht moet delen......

De foto's met de digitale camera zijn niet echt goed gelukt, maar ik plaats ze toch om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen. Morgen hopelijk ook gescande foto's met een echte camera.

• 17 Mei 2004 - 15:16

Esther Brummelhuis:

Lieve familie!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een wolk van een baby en wat een leuke naam. Leuk hoor een meisje. Wat zullen jullie trots zijn op zo'n mooie dochter en Lars natuurlijk op zijn zusje! Veel liefs en heerlijk genieten v.d. kraamtijd!

• 17 Mei 2004 - 18:29

Janneke Oldenziel:

Gefeliciteerd met de geboorte van Floor!

Veel geluk!!!!!

• 17 Mei 2004 - 20:51

Paul En Karin:

GEFELICITEERD!!!

Geniet lekker van deze tijd met haar en Lars. Een compleet gezinnetje, top!

• 18 Mei 2004 - 05:51

HEEL VEEL GELUK EN PLEZIER MET KLEINE FLOORTJE EN LARS
    IN DUBAI - GROETJES JANE

• 18 Mei 2004 - 11:43

Karen & David:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Floor!!! Mooie naam trouwens. Hoop dat alles goed gaat, ook met Tan, en dat ze snel het ziekenhuis uit mag!

Liefs! Karen & David

• 18 Mei 2004 - 11:53

Dave Bleeker:

Tanja en Cor & Lars van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Floor.

Oma natuurlijk ook gefeliciteerd met geboorte van uw kleindochter.

Groetjes
    Anneke Bleeker

• 18 Mei 2004 - 14:22

Karen & David:

Liefs! Karen & David

• 18 Mei 2004 - 14:35

Karin Vlasblom:

Van Harte gefeliciteerd met jullie dochter, heel veel liefs en veel groetjes Karin

• 19 Mei 2004 - 07:26

Eleonora:

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !!!

• 19 Mei 2004 - 07:53

Paul De Groot:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter namens alle dGB'ers.
    Mvg,

Paul.

• 19 Mei 2004 - 09:04

Michel En Suzan:

Gefeliciteerd met de geboorte van Floor! Ze ziet er prachtig uit, met een moie naam. Hoop dat het met Tan ook goed gaat en dat iedereen snel naar huis kan.

Sturen jullie de beschuitjes op per koerier?

Suzan en Michel

• 19 Mei 2004 - 17:06

Esther:

...ennne nog wel even de pasfoto van Floor op deze pagina vernieuwen natuurlijk!

• 19 Mei 2004 - 17:49

Oldenziel2@zonnet.nl:

Lieve allemaal,

Gisteren je e-mail + foto's bekeken en gelijk een felicitatiebericht teruggestuurd.
    Helaas de site was "in onderhoud" en "probeer het nog eens". Dat doen we dus nu. Nogmaals onze hartelijke gelukwensen met jullie dochter. Ze heeft de grote handen van Cor lijkt het. Verder natuurlijk een heel knap kind en laat dat zo blijven! De geboortekaartjes zijn nog niet binnen dus dat wordt na Hemelsvaartdag.We zullen in Deventer de foto's showen.
    Veel liefs van ons beiden aan jullie allen.
    o)pa en (o)ma O.

• 19 Mei 2004 - 19:36

Egge:

C+T,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Floor. Ik zie dat ze zich nu al aangepast heeft aan de lokale gebruiken, met hoofddoekje en al!

Groet, Egge

• 20 Mei 2004 - 07:58

Anne En Clarie:

Tanja Cor en Lars,van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Floor.
    Ook oma natuurlijk gefeliciteerd, met deze nieuwe aanwinst in de familie.
    Vanaf Vlieland heel veel geluk met jullie gezinnetje
    Anne en Clarie en de rest.