Kalender & Tentoonstelling / Calendar & Exhibition - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Kalender & Tentoonstelling / Calendar & Exhibition - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Kalender & Tentoonstelling / Calendar & Exhibition

05 November 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Vorige week heb ik mijn
picture-poem kalender voor 2011 op internet gepubliseerd. Vandaag belde de drukker op om te zeggen dat de papieren versie klaar is. Ik was onder de indruk van mijn eigen werk: de kalender ziet er professioneel uit, en heeft ook op papier de uitstraling die ik nastreef. Hier in Noorwegen is er veel interesse, en vandaag zijn de eerste kalendars al verkocht. Velen zien het als ideaal kerst kado.

Voor meer informatie en bekijken en downloaded van de kalender, kun je terecht op www.picture-poem.com/calendar.html.

Daarnaast vormen een aantal picture-poems een tentoonstelling in een cafe-restaurant in Evje. Het is de eerste picture-poem tentoonstelling. De eigenaar zal ook een aantal andere van mijn canvassen hangen in zijn restaurant in drukbezocht ski-oord. De picture-poems zijn gedrukt op canvas, en zoals het hoort bij tentoonstelling te koop. Er volgt nog een tentoonstelling in de zomer in een populair cafe in Kristiansand. Het cafe biedt elke maand een kunstenaar de mogelijkheid om zijn/haar werken te laten zien.

Calendar & Exhibition

Last week, I published the picture-poem calendar for 2011 on the internet. Today, the printer called to tell me the printed version is ready. I was impressed with my own work: the calendar looks very professional and is exactly like I intended it to be. Here in Norway, there is a lot of interest and today the first calendars have already been sold. Many see it as ideal Xmas present.

For more information about the calendar and to view and download the calendar, please visit: www.picture-poem.com/calendar.html.

At the same time, a selection of picture-poems (printed on canvas) form an exhibition in a cafe-restaurant in Evje. It is the first exhibition, and as usual, the canvasses are for sale. The owner will also display some of my other canvasses in his restuarant in a popular ski resort closeby. Another exhibition will follow this summer in a popular bar in Kristiansand. Each month, this bar offers an artist the opportunity to display his/her work.

• 05 November 2010 - 20:26

Pama:

wat een snel succes, dat had je ook niet gedacht toen je vorig jaar birds overhandigde