Een zorg minder - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Een zorg minder - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Een zorg minder

Door: Tanja Oldenziel

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ons huis in Rotterdam is voor minimaal een jaar verhuurd. Sinds ons vertrek in maart was de interesse voor zowel verhuur als verkoop mondjesmaat. Dit begon ons zorgen te baren. Vooral omdat het huis na een jaar leegstand gekraakt mag worden. Gelukkig was er vanaf augustus meer belangstelling, wat uiteindelijk leidde tot de huidige verhuur.

De huurders zijn een gezin dat op dit moment een wereldreis maakt met hun eigen boot. Nu hun tweede op komst is, blijkt continu varen geen optie. Ze hebben dus een pied-a-terre nodig en gevonden in de Taborstraat. Voorheen woonden ze in Kralingen, een paar straten van ons vandaan.

Naar hun eigen zeggen "we hebben het prima naar ons zin in jullie huis. Het past ons als een jas". Het volgende is een stukje van hun website, over hun eerste ervaringen in ons huis.
"We hebben voor de periodes van oversteken een pied-à-terre gevonden in ons oude buurtje in Rotterdam. De Taborstraat is qua sfeer erg levendig. Zo hebben we links naast ons een Surinaams eethuis met Chinese eigenaar, tegenover ons een koffieshop waar ze geen koffie schenken en in het huis rechts naast ons is vorige week een weedplantage opgerold. Voor een beetje spanning en sensatie hoeven we in ieder geval de televisie niet aan te zetten… "

Na verder email contact met de huurders, blijkt dat ze er gelukkig geen last van hebben. Het buurpand is nu ontruimd. De eigenaar vertelde hen dat hij het gaat opknappen voor verhuur of verkoop.

  • 05 Oktober 2004 - 05:56

    Esther:

    Goedemorgen,
    dat is fijn om te horen! Gefeliciteerd.

    Groetjes,
    Esther

  • 05 Oktober 2004 - 11:21

    Paula:

    Ze hebben wel lef zo naast het politiekantoor! Maar ja zijn ze daar niet het minst alert? In ieder geval lekker voor jullie dat er nu mensen in zitten.

    Liefs Paula

  • 08 Oktober 2004 - 09:25

    Tanja V G:

    He Tan, heb je van de week niet eens gezegd. Heerlijk voor jullie.

    Ik heb 4 leuke setjes kunnen maken van de kleren van Lars, Hamish en Mats zelf, dus Mats kan weer knap richting Holland. Dank! Die stoere broeken van Lars waren helaas nog veel te groot voor die kabouter van mij. Heb mijn moeder nog niet kunnen bereiken voor de slaapzakken, maar weet je te vinden als het nodig mocht zijn.

    Groet, Tanja

  • 10 Oktober 2004 - 18:20

    Rita:

    ik ben er weer,Tanja,ik weet niet of je mijn mail hebt ontvang?ben blij dat jullie een zorg minder heb,want ik heb er een en het is best veveel,ik kom in dxb einde november voor een 10 tal dagen,nu ga ik op zoek naar een job,is het daar moielijk,ik spreekt frans nederlands en engels ik ben 46 bezit geen hoog diploma's wel veel levenservaring.ha ha mooie auto die van jou zeg!weer eens verhuisd weer nieuwe email add ritamf@skynet.be Tanja, mag ik op u gedacht of ideetjes rekennen? Dikke knuffel vanuit Gent
    De kleintjes zijn al zoveel verandert op een paar maanden amai zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Dubai

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Met je neus in de boter

15 December 2007

Winter in Nederland

08 December 2007

Bye Bye verjaardag

02 December 2007

Sinterklaas weer naar NL

16 November 2007

Omweg van Sint
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 276347

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 01 Juli 2013

Breda

01 Januari 2008 - 01 Juli 2012

Kristiansand

03 Maart 2004 - 31 December 2007

Dubai

01 Juli 2013 - 30 November -0001

Singapore

Landen bezocht: