Bezoek / Visitor - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Bezoek / Visitor - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Bezoek / Visitor

Door: Cor

16 Juni 2011 | Noorwegen, Kristiansand

Afgelopen weekend was Cor zijn broer op bezoek. Het was een goed excuus om naar de hytte te gaan en van het buitenleven te genieten. Door de verhuizing en het klussen waren we al lange tijd niet in de hytte geweest. Het weer werkte mee, en het was genieten in de zon op het terras en langs het water. Het was nog te koud om te zwemmen. Lars kreeg tafeltennis batjes en een pingpong bal kado. Zoals de foto laat zien, heeft hij geen officiele tafeltennistafel nodig: hij kon op iedere tafel spelen!

Visitor

Last weekend, Cor his brother visited us. It was a good excuse to go to the cabin. Due to the move to and fixing projects in our house, we had not been in the cabin for quite some time. The weather was on our side. We enjoyed the sunshine on the terrace and besides the water. It was still too cold to swim. Lars had gotten table tennis bats and a ball as a present. As the picture shows, he does not need an official table tennis table. Any table served the purpose!