Floor is 1!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Floor is 1!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Floor is 1!!!

Door: Tanja

20 Mei 2005 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ze is al weer een jaar. Afgelopen dinsdag vierde Floor haar eerste verjaardag. We hebben er een mooi feestje van gemaakt. Al zingend, hebben we haar ‘s ochtends uit bed gehaald. Ballonnen, kadootjes en de post lagen verspreid door de kamer. Floor moest even wennen en vond voornamelijk het papier erg interessant. Lars wist al precies wat er verwacht werd: achter elkaar kadootjes uitpakken en niet eens kijken wat erin zit! Cor hoefde pas om 9.00 weg, dus we hebben heerlijk rustig ontbeten en gespeeld met de lego.

In de loop van de ochtend kwamen mijn vriendinnen op bezoek, al dan niet met kids. Floor vond het maar niets! Wat moesten al die mensen in haar huis. Bij Lulu op de arm vond ze prima. Lulu had dat na een paar minuten wel gezien en is toen met haar op een rustig plekje gaan zitten. Al snel kwamen de andere kids er spelen, maar dat was prima. Uiteindelijk wilde Floor ook wel bij ons spelen. Totdat ze opkeek en besefte dat er wel erg veel van de grote mensen om haar heen zaten, ………huilen was het gevolg.

De rest van de dag was het lekker rustig en hebben ze zich prima, net als de rest van de week, vermaakt met het nieuwe speelgoed. En wij ook. Lego, of Duplo, blijft mooi spul. Vergeleken met vroeger zijn er heel wat leuke onderdelen bij gekomen.

Ondertussen begint hier het zomer seizoen. De hitte heeft eindelijk toegeslagen en dat merk je lichamelijk. Daarnaast betekent dat ook dat het vakantie seizoen begint. Binnenkort gaan veel mensen weg op vakantie, of voor een paar maanden terug naar hun eigen land/huis. Vanaf nu zullen we veel binnen verblijven en daar het vertier ook opzoeken.

• 20 Mei 2005 - 08:33

Rosalie:

Gefeliciteerd met Floor! Wat is dat al oud zeg, een jaar, kan ik me niks bij voorstellen nog! Mooie foto's trouwens.

• 20 Mei 2005 - 15:18

Eleonora:

Van harte gefeliciteerd met Floor !! Wat gaat dat snel zeg.

• 20 Mei 2005 - 19:07

Marette:

Lieve family,

nogmaals van harte gefeliciteerd met Floor!! Heb getracht jullie te bellen, maar kreeg een voicemail bericht dat ik niet in kon spreken. Vandaar de SMS.
    Marilou had jullie verteld dat wij een verkeerde kaart hadden gekocht en dat was ook echt zo (ik was een beetje in de bonen en had Floor er al een jaartje bij gegeven..het leven is hier momenteel ook zo druk, dat er wel eens iets niet helemaal perfect loopt).Gelukkig kwam ik er nog op tijd achter, zodat Floor als het goed is nu iniddels wel haar Nijntje heeft mogen ontvangen met 1 jaar erop.
    We zien jullie vast wel in juni he?! Ons huis wordt 3 juni opgeleverd, daarna nog een maand klussen en hopelijk 7 juli verhuizen...

Liefs, ook van Frank,Marilou, Niels en Max,
    Marette.

• 23 Mei 2005 - 07:39

Paula:

Wat een lieve foto's! Gaat ze nu steeds meer op Lars lijken met haar mooie blonde haren? We zullen het over een paar weken zien.

Liefs!