Mijn eerste verjaardag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Mijn eerste verjaardag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste verjaardag

Door: Cor Oldenziel

23 Januari 2004 | Nederland, Rotterdam

Ja hoor, Lars wordt al een grote jongen. De eerste mijlpaal is bereikt. Op zondag 29 december heeft Lars zijn eerste verjaardag met opa's en oma's gevierd.

• 25 Januari 2004 - 11:47

Els Dijkstra:

weer wat anders evn op jullie website te kijken i.p.v. die van jullie zusje, maar heel erg leuk en we zullen blijven kijken

• 25 Januari 2004 - 15:59

Tanja:

Inderdaad zeg, wat een verdomd goed idee, zo'n website! En onze Lars wordt zeker al een grote jongen. Zou hem bijna niet herkennen. Ben erg benieuwd naar hem, maar ik hoef nog maar eventjes te wachten. Tot na 3 maart!

• 26 Januari 2004 - 08:19

Erica:

Dag familie,
    Een leuk idee, zo missen we niets van jullie perikelen in Dubai!!
    Veel succes met de voorbereidingen en wellicht tot ziens deze week, als je in HHW bent.

• 26 Januari 2004 - 12:46

Michel:

Leuk idee zeg! Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Succes met voorbereiden. Ga je straks wel af en toe even aan de kust kijken, dan zie je allemaal mooie sleephopperzuigers varen! Kun je misschien nog wel een leuk huisje kopen...

• 27 Januari 2004 - 15:53

Cor:

Huisje? We zijn druk aan het sparen voor een eilandje --> Vlieland oid is misschien nog net op te brengen

• 28 Januari 2004 - 11:10

Marette:

Ha luitjes, wij vinden het hartstikke leuk op deze manier op de hoogte te kunnen blijven van jullie avontuur. Ik zal mijn leven proberen te beteren en wat vaker achter de pc kruipen..