Nieuwe banen bevallen goed - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Nieuwe banen bevallen goed - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Nieuwe banen bevallen goed

27 Maart 2009 | Noorwegen, Kristiansand

En dan opeens komt er een grote dikke wolk ............ en is de stad bedekt met een laag sneeuw. Weer een heel mooi gezicht. Doet ons beseffen hoe leuk de winter is, maar ook meer genieten van de lente als lente doorzet.

Cor heeft nu een maand zijn nieuwe baan. Het bevalt hem supergoed: life in the fast lane. Hij wordt elke dag uitgedaagd en heeft merkbaar meer plezier in zijn werk dan maanden ervoor. Door de drukte heeft hij ook meer energie.

Mijn nieuw baan op school bevalt ook goed. Het geeft veel voldoening. En het bevalt de scholieren en school ook goed. Van de week vroeg het schoolhoofd mij of ik er aub over na wil denken of ik volgend jaar ook wil lesgeven, want het zou een goede aanwinst zijn voor de school en het team.

New jobs fit wells

And then a big cloud came ........ and all of town was covered in a layer of snow. A lovely and beautiful sight. It reminds us that winter is special, and makes us appreciate when spring really sets in.

Cor started his new job about a month ago. He likes it a lot this life in the fast lane. He is challenged every day and has a lot more joy in his job than the months prior. He also has more energy due to the hectic days.

My new job at school is going well. It gives me a lot of pleasure and satisfaction. And school and students like it as well. The principle asked me this week if I would please think about teaching next year as well, as it would be a great addition for the school and team.

• 27 Maart 2009 - 12:33

Pama:

Altijd leuk om te lezen, dat de nieuwe banen zo goed bevallen en daarbij ook nog energie opleveren.