Huizen te koop / Houses for sale - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Huizen te koop / Houses for sale - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Huizen te koop / Houses for sale

Door: Tanja

28 Mei 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Noorwegen bevalt prima, en daarom zijn we nu aan het kijken naar een eigen woonhuis in Kristiansand. In verband hiermee hebben wij ons apartement in Rotterdam te koop gezet. Omdat we niet vaak op Cyprus komen hebben we ook besloten om ons compleet ingerichte vakantie apartement te verkopen.

Mochten jij interteresseert zijn of iemand kennen, dan horen wij het graag. Hieronder staan de links naar de advertenties.

Rotterdam: www.funda.nl/koop/rotterdam/appartement-47624178-wijnbrugstraat-312/
of

Cyprus: http://www.unwinestates.com/info.php?id=97

Houses for sale

As living in Norway is enjoyable we are focusing this summer to buy a house in Kristiansand. For this reason, we are selling our apartment in Rotterdam. As we are not often at Cyprus, we also decided to sell our fully furnished ready to move-in holiday home there.

If you are interested, or know someone who might be, feel free to let us know. Below are links to the adverts online.

Rotterdam: www.funda.nl/koop/rotterdam/appartement-47624178-wijnbrugstraat-312/
or