Soccer - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Soccer - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Soccer

02 September 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Lars is vorige week vol enthusiasme met voetballen begonnen. Waar hij er vorig jaar geen zin in had, staat hij nu te springen. Na de eerste traning vorige week, mocht hij gisteren zijn eerste wedstrijd spelen. Zijn teamgenootjes spelen al een jaar of langer. Het geeft Lars veel goede voorbeelden. Precies dat wat hij gebruikt om te leren, observeer ik vanaf de zijlijn. Lars geeft zijn ogen goed te kost, observeert, analyseert en implementeert. Aan de andere kant zie ik hem geregeld met gedachten elders, of huppelt hij vrolijk rond, om dan te beseffen dat rennen hem toch sneller bij de bal en de andere spelers brengt.

Soccer

Lars is joined the local soccer team. Where last year he was not interested, his enthusiasm now is great to see. He had his first practice session last week and yesterday he had his first match. His team mates have been playing for a year or more. It gives Lars many good examples. Exactly that what he uses to learn, I observe from the side. Lars observse, analyses, and implements. On the other side I often see him with his thoughts somewhere else, or happily hopping to then realise that runnning is more effective to get to the ball and other players.

• 02 September 2010 - 20:48

Paula:

Toppertje! Ik waarschuw Ralph alvast ;-)

• 03 September 2010 - 10:10

Esther:

Wauw...wist je dat hij op 'ons' kunstgras voetbalt?