Vele handen / a lot of help - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Vele handen / a lot of help - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Vele handen / a lot of help

14 Februari 2011 | Noorwegen, Kristiansand

Sinds vorige week maandag slapen we in het nieuwe huis. Het bevalt goed. Afgelopen zaterdag hebben we de grote and laatste spullen verhuisd. De verhuizing ging erg snel. Vele vrienden handen maken licht werk. Het was erg gezellig tussen het sjouwen door tijdens de koffie en lunch pauzes.

Ons adres is nu Palle Rosenkrantzgate 17, 4616 Kristiansand, Noorwegen.

A lot of help

Thanks to a lot of help from friends, we have moved very quickly last Saturday. In between the carrying, it was a lot of fun during the coffee and lunch breaks. We had already moved with a few things a week ago so we could sleep in the new house. We enjoy the new house a lot.

Our new address is Palle Rosenkrantzgate 17, 4616 Kristiansand, Norway.