Half november - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Half november - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Half november

11 November 2011 | Noorwegen, Kristiansand

Het is al bijna half november. De tijd vliegt. We hebben het naar onze zin met de dagelijkse bezigheden thuis, school en werk. Op school is er een drukke periode achter de rug en ook Cor zit nu in een rustigere periode. We genieten van de tijd met elkaar. Afgelopen weekend was Esther (een vriendin uit Nederland) op bezoek. Zij heeft onderstaande foto's gemaakt tijdens ons verblijf in de hytte.

Half November

It is almost half November. Time flies. We are kept busy with daily business as usual at home, school and work. At school we finished a busy period, also Cor does not have to travel so much. We enjoy the time together. Last weekend Esther, a friend from the Netherlands, was over for the weekend. She made below pictures during our stay at the cabin.