Nieuw huis en auto - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Nieuw huis en auto - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Nieuw huis en auto

Door: Cor Oldenziel

20 Maart 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nou, we zijn bijna klaar. Vorige week de nieuwe auto opgehaald en dit weekend lekker een beetje ingereden. Verder hebben we de sleutels van ons nieuwe huis en zijn we nu druk bezig onze tuin van de verdrogingsdood te redden. De hele dag water geven en hopen dat het nog wat wordt met het gras....

Als alles mee zit, dan kunnen we woensdag (24/3) al verhuizen. Maandag komen de spullen aan in Dubai en op woensdag wordt dan alles door de douane geklaard en thuis afgeleverd. Dan kunnen we dus weer lekker op onze eigen bank zitten en Lars krijgt dan al z'n speelgoed wat hij 4 weken heeft moeten missen. Dat zal wel een feest voor hem zijn.

Verder gaat alles prima en hebben we de keukenapparatuur ook besteld. Wordt allemaal ook op woensdag afgeleverd, net als de ligstoelen en de "partytenten" voor de broodnodige schaduw in de tuin. Het zwembad op de compound is al door Lars getest en goed bevonden, gelukkig maar .... We zitten tegenover het zwembad, de compound bar, de fitness ruimte en de tennisbanen. Raad eens waar je ons het meeste zult vinden?

De komende week zal het email verkeer op een laag pitje staan, aangezien we eerst nog een verbinding moeten laten aansluiten. We houden jullie op de hoogte.

Groeten

• 22 Maart 2004 - 12:54

Paul En Karin:

Met verbazing zitten we die foto's te bekijken! Wat een gaaf huis en dan dat zonnetje. Terwijl het dus hier hagelt! Ik hoop dat verder alles goed gaat en we mailen binnenkort weer!

• 22 Maart 2004 - 13:49

Cor:

Nou, kom maar snel een keertje langs, dan bewaren we wat zon voor jullie. We hebben een "guestroom", dus plaats genoeg.

Hagel, bah... helaas moet ik volgende week naar Noorwegen, dus dat zal ook wel tegenvallen met het weer.

• 25 Maart 2004 - 13:32

Paula:

Leuk om jullie huis te zien! Kan ik me een beetje een beeld vormen van hoe jullie daar leven en zo te zien is dat niet verkeerd! Geniet straks lekker van jullie nieuwe huis en auto!

• 29 Maart 2004 - 09:03

Suzan:

Yo Tan & Cor!

Ziet er niet slecht uit, jullie nieuwe optrekje. En in die 4WD zou ik ook wel een rondje willen crossen... Er valt bij jullie vast ook echt wat te doen met die vierwielaandrijving, in tegenstelling tot hier. Groetjes!

• 31 Maart 2004 - 15:42

Michel:

Nou nou, prachtig huis en auto zeg! Zijn alle spullen ook goed uit de container gekomen?

Ik ga ook nog raden voor de hoofdprijs: jullie zijn het meest te vinden in de fitnessruimte, want jullie moeten wel fit blijven!