een lang weekend Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu een lang weekend Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

een lang weekend Dubai

Door: Tanja Oldenziel

01 Mei 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Cor is woensdag nacht veilig terug gekomen uit Noorwegen. Donderdagcohtend was Lars erg blij verrast om papa weer te zien. Het was een uur later een grote teleurstelling dat papa weer de deur uit moest om te werken. Huilend stond hij te zwaaien.

Gelukkig, was het vrijdag al weer weekend en nog wel een onverwacht lang weekend. Cor heeft namelijk ook zondag vrij. We zijn met zijn drietjes lekker aan het genieten. Er staat weinig op het programma. Het lukt ons zelfs om 's ochtends uit te slapen tot 8 a 9 uur. Lars is wel eerder wakker, maar heeft zich zelf aangeleerd om in zijn kamer te spelen, zonder al te veel lawaai te maken.

Donderdag hebben we mijn autootje opgehaald. Het is een snel duiveltje en rijdt erg lekker. In bijna alle auto's in Dubai zit een alarm lampje/geluidje om te waarschuwen dat je harder dan 120km/u gaat. Wel zo veilig en het scheelt boetes. Mijn autootje is er niet mee uitgerust, terwijl het wel de 120 haalt. Dat wordt oppassen voor boetes. Op de foto zien jullie mijn autootje staan naast Cor zijn witte gevaarte. Voor de merkgevoeligen onder ons, het is een Daihatsu Sirion.

Op het baby front is het rustig. De kamer is nu wel helemaal klaar inclusief luiers, een mooie lamp, en kleding die gewassen op de plank ligt.

• 02 Mei 2004 - 08:16

Rita.:

Hallo Tanja,
    Via U blijf ik in contact met Dubai, vind je dat indiscreet/ongepast?
    Ik hoop van niet,Dubai is voor mij een heeel lang verhaal!
    mijn e-mail is
    rita.malfroid@pandora.be
    Ik kom van Gent in Belgie.
    Zonnige groetjes.
    Rita.

• 03 Mei 2004 - 14:41

Suzan:

Yo Tan,
    Past Cor daar wel in? Lijkt me heel terecht dat jij straks de grootste auto krijgt als je straks met 2 kids op stap gaat!?!