Zindelijk - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Zindelijk - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Zindelijk

Door: Tanja

20 Juni 2006 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Sinds een week is Floor zindelijk. Heerlijk geen gesleep meer met luiers en verschonen op minder ideale plekken. Floor zelf vindt het alleen maar stoer om naar de wc te mogen. Zelluf doen, zelluf doen. Natuurlijk is het haar voornamelijk te doen om de nieuwe onderbroeken die ze gekregen heeft.

Ja, kleine meisjes worden groot. We merken dat op meerdere vlakken. Zo papagaait ze ons allemaal na, en kiest ze zelfs de kleren uit die ze aan wil. En dan hoef je echt niet met iets anders aan te komen. Ze moedert vol overtuiging over haar babies, die voornamelijk doodgeknuffeld worden omdat ze huilen. Lars heeft het er op zijn tijd wel eens moelijk mee, dat zijn zusje hem bewust zit te pesten. “Ze is toch zo klein, zou ze hem echt bewust treiteren?” Cor en ik zijn gewoon regelmatig de politie agent, alhoewel Lars en Floor de meeste tijd gezellig samen spelen.

Vorige week hebben wij weer een sessie Arabische lessen afgerond. Wie weet in het najaar weer een vervolg. Het blijft leuk maar intensief. Onze klas was zo goed dat wij gebruikt worden om anderen over te halen ook Arabische lessen te nemen ...... ahum ahum. Het toeval wil dat de universiteit tijdens onze lessen foto’s nam voor de nieuwe folder. Voor een van de foto’s was het thema “huuh??, wat bedoel je?”. Juist deze foto hebben ze uitgekozen, waar ik met een Pakistaanse klasgenoot op sta. Deze foto is ook aan duizenden werknemers in ons industrie gebied gestuurd als reklame. Je kunt je voorstellen dat ik nu dus moeilijk over straat kan .........Nee hoor, nog niemand heeft me herkent. Het blijft een anonieme en individuele werk omgeving buiten je eigen bedrijf en de bediening van je favoriete lunchroom.

• 20 Juni 2006 - 13:16

Paula:

Gefeliciteerd Floor! Kleine meisjes worden idd groot.
    Leuk zus die foto!

Liefs Paula

• 20 Juni 2006 - 17:37

(o)pa(o)ma:

ja, floor eigen, ze moest haar grotere neef even voor zijn want die is ook net zindelijk. nu nog maar een kleinkind in de luiers, we worden oud

• 22 Juni 2006 - 17:44

Odi:

Onze jongen wordt dus ook groot, ook net zindelijk geworden. Hij is alleen een jaartje ouder. Maar wel net een maand geleden begonnen, dus ik vind dat hij het vlot doet.
    En ja, meisjes zijn echt kleine heksjes af en toe, want ze weten precies hoe ze oudere broers op de kast moeten krijgen, ik spreek ook uit ervaring. Dus Lars, maak je borst maar nat, dit is nog maar het begin. Die meiden zijn echt vreselijk.

• 22 Juni 2006 - 19:39

Erica:

Leuke berichten weer uit Dubai!! En wat een mooie pasfoto's van de kindjes. Jullie hebben echt pracht exemplaren. Ik heb zin in augustus, als jullie gezellig weer naar HHW komen, ook om de kinderen weer even beter te leren kennen!