Welkom op onze site - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Welkom op onze site - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Welkom op onze site

Door: Tanja Oldenziel

22 Januari 2004 | Nederland, Rotterdam

In de komende jaren zal dit de site zijn waar jullie kunnen lezen, hoe het ons vergaat in Dubai. Zo westers als Dubai is, moet het lukken om regelmatig nieuws en foto's te plaatsen. Zo blijven jullie op de hoogte van de vorderingen van Lars en zijn broertje/zusje en van ons wedervaren op werk en prive gebied.

Op dit moment zijn we druk bezig met de voorbereidingen. De verhuizing is inmiddels vastgesteld voor 26 en 27 februari. Cor zal op 22 februari vertrekken richting Dubai en Tanja en Lars volgen dan ruim een week later op 3 maart.

• 24 Januari 2004 - 17:05

Ralph & Paula:

Hoi hoi,

Echt ontzettend leuk het idee van de website. Uit eigen ervaring weet ik nu dat het leuk is om bij te houden èn dat het leuk is voor de mensen elders om te zien hoe het jullie daar vergaat! We zullen dan ook regelmatig kijken op de site.

Liefs uit Perú!

Ralph & Paula

• 25 Januari 2004 - 10:36

Esther:

Toppi om zo jullie belevenissen te kunnen volgen vanuit Dubai. Ik zal jullie missen, maar zo kunnen we in iedergeval per mail op de hoogte blijven en ondertussen even sparen voor een tripje...

Tot gauw en veel liefs,
    Esther