Waterpokken 2 / Chicken pox 2 - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Waterpokken 2 / Chicken pox 2 - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Waterpokken 2 / Chicken pox 2

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Precies twee weken na Floor zit Lars ook onder de rode vlekken. Ook bij Lars zitten ze overal. Het zijn er zeker duizend, de meeste op zijn rode rug. Hij is er rustig onder en vermaakt zich prima thuis; vandaag de hele dag met Lego. Al was er gisterochtend eerst even een teleurstelling, want Lars vindt school leuker dan thuis zijn. Het is prima om dit weekend rustig thuis te zijn, want het waait al dagen erg hard met veel sneeuw en dat gaat in het weekend zo door.

Vandaag was voor mij een mijlpaal: ik heb een domeinnaam geregistreerd voor een website, waarop ik mijn gedichten ga publiceren. Sinds een paar maanden schrijf ik met veel plezier gedichten. Ik geniet ervan en combineer het met mijn hobby fotograferen: bij ieder gedicht hoort een foto, of bij een foto hoort een gedicht. Ik ben er nu klaar voor om de gedichten met een groot publiek te delen en heb gekozen voor een website. Wie weet volgt later een boek. Ik ga me nu eerst verdiepen in ontwerpen en bouwen van een website. Dus nog even geduld..... Hieronder alvast het gedicht "My friends", alhoewel lay-out en resolutie niet goed ondersteund worden op deze site.

Chicken pox 2

Two weeks after Floor, Lars has chicken pox too. He also has spots all over his body. More than a thousand, with most on his red back. He is handling it fine, and entertaining himself well: today all day playing with Lego. Initially it was a disappointment yesterday morning as Lars likes being at school more than being home. It will be fine to have a quiet weekend, as the wind has been and will be howling around the house, bringing more snow.

Today was a milestone for me: I have registered a domain name for a website, on which I will publish my poems. Since a few months I enjoy writing poems. I combine it with passtime photography: each poems comes with a picture, or each picture with a poem. I am not ready to publish them to a large audience and have chosen to utilise the web. A book might follow later. Now, I will first get into designing and building a website. Just a little longer before it is up and running ...... Below you will find one of my poems called "My friends", though resolution and layout are not well supported on this site.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Kristiansand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 276318

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 01 Juli 2013

Breda

01 Januari 2008 - 01 Juli 2012

Kristiansand

03 Maart 2004 - 31 December 2007

Dubai

01 Juli 2013 - 30 November -0001

Singapore

Landen bezocht: