Paashuizen / Houses during Easter - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Paashuizen / Houses during Easter - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Paashuizen / Houses during Easter

14 Februari 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Dit weekend was het wederom genieten van de sneeuw, het mooie weer en spontaan op de ski's stappen. Lars en Floor langlaufen iedere week met meer gemak en gaan graag zelf op stap. Ze ontdekken ook allerlei leuke spelletjes, zoals al hurkend op je ski's heel hard de grote helling afglijden. Of door de diepe sneeuw, heuvel af, naast de hytte te skien, eindigend met je gezicht in poedersneeuw, en al wegzakkend je weg terug vinden.

Al glijdend door het mooie zonovergoten sneeuwlandschap beseften we hoe anderen hier ook van zouden genieten. Tijdens onze paasvakantie in Nederland staan zowel onze hytte als ons huis in Kristiansand leeg (27 maart - 6 april). Iedereen is van harte welkom om hier vakantie te vieren. Wie eerste komt, eerste maalt. Daarnaast is iedereen natuurlijk altijd welkom in onze hytte. Het kan echter gebeuren dat wij er ook zijn, ha ha!

Houses available for your holiday

This weekend was again about enjoying the snow, spontaneous cross-country ski trips, and the beautiful weather. Each time, Lars and Floor feel more confident on the skis and like taking their own trips. They invent nice games, like going very fast from the large hill, squating low on the skis. Or going through deep snow downhill next to our cabin, ending with faces in the powder snow, trying to find a way back while sinking deep with each step.

While gliding through the pretty sun covered snow landscape, we realised how much others would enjoy this as well. During our Easter break both our cabin and house in Kristiansand are empty (27 March - 6 April). You are hereby invited to spend your holiday here. First come, first serve. Everyone is always welcome to stay in our cabin. Yet it might happen that we will be there at same time as well, ha ha!