Nuttig en aangenaam / Time at the cabin - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Nuttig en aangenaam / Time at the cabin - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Nuttig en aangenaam / Time at the cabin

26 Mei 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Afgelopen weekend hebben we in de hytte het aangename (klussen) met het nuttige (buiten zijn) verenigd. Het terras bleek een goede werkplaats om te schilderen en timmeren. Om daarna te koken ....

Floor gaat morgen een dag op en neer naar Denemarken met de veerboot. Dit schoolreisje is een traditie voor de oudste kleuters van haar kleuterschool. Ze hebben er al maanden naar toe geleefd. De rugzak met eten, droge kleding en zakgeld staat al klaar.

Time at the cabin

Last weekend we combined the fruitful (being outside) with pleasure (fixing the cabin). The terrace proved a good work area for painting and carpenting. And afterwards to cook ........

Floor will be going to Denmark tomorrow up and down with the ferry. This school trip is a tradition organised for the oldest kids at the kindergarden. They look forward to it for months. The backpack with food, dry cloths and pocket money is already packed.

• 27 Mei 2010 - 13:40

Opama:

Jammer dat we de bonensoep en het brood niet kunnen proeven.