Apartement gekocht / We bought apartment - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Apartement gekocht / We bought apartment - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Apartement gekocht / We bought apartment

Door: Tanja

01 December 2010 | Noorwegen, Kristiansand

In dit mooie oude gebouw gaan wij vanaf maart 2011 wonen. Het gebouw heeft vier apartmenten, waarvan wij er een gekocht hebben vandaag. De karakteristieke details, de sfeer, hoge plafonds, lichte ruimtes, gelegen dicht bij stad en natuur, trekken ons aan in het huis.

We bought an apartment

In this beautiful old building we will be living from March 2011. There are four apartments in the building, one of which we bought today. The characteristic details, the atmosphere, the high ceilings, the light rooms, situated close to town and nature, is what attracted us to the house.

• 01 December 2010 - 20:39

Paula:

Wow, jullie hebben een leuk objectje op de kop getikt!

• 02 December 2010 - 07:15

Esther:

Gefeliciteerd! Dat ziet er mooi uit en veel groen. Geniet ervan.

• 02 December 2010 - 10:19

Michel:

Wow, super! Gefeliciteerd! Ziet er ontzettend leuk uit. Mooi van binnen en buiten, en wat een grote tuin!

• 02 December 2010 - 19:58

Erica:

Ha, dat is super!! Geweldig optrekje! Het is dat we al een vakantiewoning hebben geboekt voor van de zomer, maar we houden ons aanbevolen voor de toekomst!
    Erica