Utstilling - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Utstilling - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Utstilling

30 Mei 2011 | Noorwegen, Kristiansand

In de maand juni stel ik een aantal picture-poems tentoon in een bar-restaurant in Kristiansand. Iedere maand geeft deze populair plek een kunstenaar de mogelijkheid zijn/haar werk te tonen. Deze maand is het mijn beurt. Vanaf afgelopen vrijdag hangen de canvassen aan de muur. Aanstaande vrijdag is de officiele opening, omdat Cor en ik vorige week vrijdag een bedrijfsuitje hadden naar de Lofoten in Noord Noorwegen.

De Lofoten zijn een eilanden groep, zichver uitstrekkend in zee. De ruige bergruggen, groene stukken kust afgewisseld met baaien, kleine dorpjes en schilderachtige vergezichten spreken tot de verbeelding. Het weer was ons ook goed gezind. Wij hadden af en toe wolken met veel zon, waar het in Kristiansand regende terwijl de kinderen zich vermaakten met opa en oma als oppas.

Exhibition

In the month of June, I will be exhibiting my picture-poems in a popular bar-restaurant in Kristiansand. This venue offers artists to exhibit their work for a month. The exhibition started last Friday. The official opening will be coming Friday, because Cor and I were on a company trip to the Lofoten in Northern Norway.

The Lofoten are a group of islands reaching far into the sea. Their rugged mountains, green coast intertwined with bays, litlle villages and pittoresk views make it a major tourist destination. The weather was nice to us, some clouds with lots of sun, where Kristiansand saw lots of rain while the kids enjoyed the company of their grandparents.

• 31 Mei 2011 - 19:30

Esther:

Prachtige foto's en genieten van de natuur met dergelijke mooie panorama beelden!