Beste wensen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Beste wensen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Beste wensen

Door: Tanja, Cor, Lars en Floor

23 December 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vanuit Dubai willen we jullie allemaal een prettige Kerst en een gezond en gelukkig 2005 toewensen.
Floor en Lars hebben hun best gedaan bij het poseren onder de kerstboorm om deze kerstgroet kracht bij te zetten.

Hier in Dubai wordt Kerst uitgebreid gevierd door de buitenlanders. In veel winkels kun je kerstversieringen kopen. In de supermarkten wordt kerstmuziek gedraaid, loopt het bedienend personeel mt kerstmuts op, en kun je al weken je kerstbestelling opgeven bij vlees, brood of groente afdeling. Toch leeft bij ons kerstgevoel veel minder dan normaal. Het mooie weer associeer je niet met kerst. Zo zaten we vanmorgen nog op het strand.

De sfeer zal langzamerhand nog wel komen. Lulu had vanmorgen kadootjes meegenomen voor Lars en Floor. Vanavond hebben we een kerstbuffet in het restaurant van de compound. Morgen willen we met zijn vieren of in de woestijn of op het strand bij zonsondergang picknicken. Niet dat dat bij Kerst hoort, maar om er iets speciaals van te maken. Voor eerste kerstdag, hebben we vrienden uitgenodigd en kookt Cor een uitgebreid diner. Uiteraard zullen de kids nog wat kadootjes onder de kerstboom vinden.

• 23 December 2004 - 14:11

Paul Karin Olivier:

Wij wensen jullie hele fijne zomerse kerstdagen en voor het nieuwe jaar heel veel geluk, liefde en gezondheid!