Strand - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Strand

Door: Tanja

21 Januari 2005 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Onderhand begint er een beetje ritme in ons leven te komen. Enerzijds omdat we hier al langer zitten en anderzijds omdat ik me meer bewust ben van de dagen en weken, sinds ik begonnen ben met werken. Vrijdag is voor ons een echte weekenddag: niets hoeft en er is geen programma. Vaak gaan we in de loop van de ochtend na Floor haar slaapje even op stap.

Vandaag zijn we heerlijk naar het strand geweest. Lars heeft al in veel boekjes een vlieger gezien. Na de aanschaf van een ouderwetse gammele vlieger (oranje met vogel erop) moest Cor zijn belofte aan Lars wel inwisselen. Lars kon bijna niet wachten tot Floor wakker werd.

Op het strand snel de spullen neergelegd en hopla de vlieger gereed maken. Lars was druk bezig met de korte wandeling van de auto naar het kleed, bemoeilijkt door de oneffenheden in het zand. Toen hij halverwege was, gooide Cor de vlieger in de lucht. Plotseling was daar een brul en begon Lars te huilen!!!

Zijn vlieger vloog weg!!! Pas toen we hem hadden laten zien dat de vlieger aan een touwtje zat, kon hij ervan genieten. Autootjes en schelpen konden hem ditmaal maar matig boeien; hij wilde het touw in de gaten houden.

Thuis was de vlieger het thema van de dag. Steeds weer kwam hij erop terug. De man in de kano, de grote boot met hijskraan, of het brood (met zand) waren lang niet zo interessant.

• 22 Januari 2005 - 03:08

Paula & Ralph:

Hoe zit dat nu met dat strand? Wij dachten straks lekker in bikini en zwembroek te kunnen bakken, nu zien we Lars met een trui?? Maar we willen die vlieger uiteraard zien vliegen!

Liefs uit Bangkok!