Sri Lanka was heerlijk - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Sri Lanka was heerlijk - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Sri Lanka was heerlijk

Door: Tanja

06 September 2005 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De vakantie in Sri Lanka was heerlijk. Elke avond vroegen Cor en ik ons af wat we die dag toch eigenlijk gedaan hadden ..... Onze hotel kamers werden uiteraard schoongemaakt / opgeruimd en elke maaltijd werd voor ons bereid in buffet vorm. Acteraf bezien ging onze tijd op aan: zwemmen, en nog meer zwemmen, lezen, voorlezen, kasteel bouwen, omkleden, insmeren met zonnebrand of anti-muggencreme, veel slapen, bar hangen, vissen en kikkers kijken, luchtbed/auto hangen, van de glijbaan af en weer op, en steeds de kant op en weer afspringen.

Na ruim twee weken waren we uitgerust. De laatste dagen was het weer een stuk slechter. De temperatuur was wel rond de 25 graden, maar de wind (storm) maakte het toch koud, zeker om te blijven zwemmem later op de middag. En geregeld regende het. We waren er weer klaar voor om naar huis terug te gaan. Bovendien wachhtte ons daar een onvangstcommittee. Niet alleen was Lulu heel erg blij dat we terug waren. Ook mijn moeder en mijn tante, op bezoek in Dubai, zijn blij dat wij weer thuis zijn om extra gezelligheid en knuffels in huis te brengen.

De komende dagen hebben wij nog lekker vakantie in Dubai. Het zal prima lukken om lui de dagen door te brengen: soms als toerist, of als echte Dubainees met veel tijd en geld om handen, of als gids, of als burger de lijst met boodschappen afwerkend, of als ouders de kids afleiding bezorgend. Gelukkig is de hitte al minder extreem en kunnen de kids snel weer buiten spelen. De school begint ook weer voor hun. Ja, Floor gaat nu ook twee dagen per week naar school (vergelijkbaar met de peuterspeelzaal).

• 06 September 2005 - 19:01

Eleonora:

Hoi, Blij dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Ik werk inmiddels niet meer bij Elkem.

• 07 September 2005 - 19:48

Paula:

Leuke foto's van de kids! En geniet nog van de paar dagen voordat jullie weer aan de slag moeten. Groetjes aan Mama!

Liefs uit Didam!

• 12 September 2005 - 11:45

Odi:

Wat een vreselijk fotogeniek meisje hebben jullie.