Champagne - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Champagne - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Champagne

Door: Tanja

16 September 2008 | Noorwegen, Kristiansand

Gisteravond kwam Cor thuis van twee weken weg. Hij had een heerlijke champagne mee om te vieren .... dat ons apartement op Cyprus af is.

Tijdens de twee weken is Cor een paar dagen op Cyprus geweest om het apartement op te laten leveren en daarnaast electriciteit, water, schoonmaak, verzekering, bankrekening en inrichting te regelen. Het is allemaal gelukt. Wij hebben de sleutels hier nu thuis liggen, en dat is een goed gevoel.

Half oktober is het helemaal klaar. Dan staan all meubels er, en zullen ook witgoed, gordijnen en laatste klusjes van aannemer klaar zijn. Vanaf dan zijn jullie welkom om er gebruik van de maken.

Champagne

Cor came home from two weeks of travelling. He brought with him a bottle of champagne to celebrate ..... that our apartment in Cyprus is finished.

During his two week trip he spent a few days at Cyprus to get the keys of the apartment, to arrange water, electricity, insurance, bank account and furniture. He succeeded in all. We now have the keys at home and that gives a good feeling.

Half October it will be completely furnished. Also white goods, curtains and some outstanding bits by builder will be finished. From then on, you are welcome to use it.