Weekendje rust - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Weekendje rust - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Weekendje rust

07 Februari 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Floor heeft de waterpokken, dus een weekendje rust thuis. Floor zit helemaal onder de rode vlekken, maar is verder alleen een beetje moe vergeleken met normaal. We nemen alle tijd om het gezellig te maken: film kijken, gourmetten, spelen met brooddeeg, boek (voor)lezen, spelletjes spelen, samen naar de winkel lopen voor een enkele boodschap enz. Lars en Floor hebben zelf het brooddeeg gemaakt inclusief vinden van recept op internet. Ook gourmetten, of zelf koken, vonden ze weer erg leuk. Ze probeerden alle combinaties uit, ook hamburger met chips en omelet met chips.

Taking it easy

Floor has chicken pox, so we decided to stay home this weekend and take it easy. Floor is covered in red spots, yet only a bit tired compared to normal. We take all the time to create a cozy atmosphere: watching a movie, reading a book (to kids), walking together to the shop for a single item, playing games together, cooking on the raclette grill and playing with salt dough to make figures. Lars and Floor enjoyed preparing the dough themselves including finding the recipe at the internet. Also cooking themselves on the table grill was a success again. They tried all combinations: such as hamburger with crispies and egg with crispies.

• 07 Februari 2010 - 11:08

Paula:

Met al die leuke activiteiten vergeet je uiteraard snel dat je ziek bent! Hopelijk is Floor snel weer verlost van de waterpokken.

• 07 Februari 2010 - 14:06

Rutger:

Hey Tanja, Cor,

Beterschap voor Floor. "Onze" Floor en Julie hadden laatst ook waterpokken. Gelukkig is het nu over.