Opnieuw zoeken / Start again - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Opnieuw zoeken / Start again - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Opnieuw zoeken / Start again

12 April 2010 | Noorwegen, Kristiansand

Na een heerlijke paasvakantie in Nederland met beide families, zijn we terug in Noorwegen. Het is hier zonnig weer en de lente is in volle gang. Afgelopen vrijdag vertelde de makelaar dat iemand anders het apartement koopt dat wij op het oog hadden. Het heeft zo moeten zijn. Wij zijn vrolijk weer begonnen met kijken naar andere huizen die op de markt zijn. Wordt vervolgd.

Start again

After a lovely Easter holiday in the Netherlands with both families, we are back in Norway. It is sunny weather and it is spring everywhere. The real estate agent informed us that someone else will buy the apartment we had bid on. It is meant to be. We started our search again and enjoy looking at the available houses. To be continued.