maart 2012 - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu maart 2012 - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

maart 2012

13 Maart 2012 | Noorwegen, Kristiansand

En dan opeens heeft er twee maanden geen nieuw bericht op de site gestaan. Januari was een rustige maand met weinig nieuws om te melden op de website. En in februari werden we ziek, de een na de ander. Ieder lag een paa dagen in bed met koorts en veel hoesten. Cor en de kids waren na een paar dagen weer op de been. Zelf ben ik twee weken weinig uit bed geweest omdat na een week griep verschijnselen, een voorhoofdsholtes onsteking mij een week bezig hield. Nu loopt alles weer bijna op regel. En is de lente volop begonnnen hier.

March 2012

And suddenly it is two months since the last update on this site. January was a month with little news worth mentioning. And in February we became ill, one of the other. Each spent a few days in bed with fever and lots of coughing. Cor and the kids were quickly back on track. I have spent two weeks being ill, as the coughing and fever was followed by a sinus infection. Now the weeks start to have a rythm again. At the same time, spring has started here.