Mooi werk / Nice jobs - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Mooi werk / Nice jobs - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Mooi werk / Nice jobs

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg

25 April 2012 | Noorwegen, Kristiansand

Vandaag heb ik twee engelse liedjes gezongen. En ik heb een noors toneelstukje gespeeld met alle kinderen in mijn klas en twee leraren. Ik was de politie en de glaszetter. Omdat het vandaag mijn afsluiting was van een unit over werk. Ik heb geleerd over verschillende banen en hoe mensen met elkaar werken. Het ging heel goed en was heel leuk. Ik heb ook een nieuw jongetje in mijn klas. Hij heet Mathias. Mijn nieuwe unit is 'Going green'.

Vorige week, had ik een career day. Toen was ik een dierenoppasser in de dierentuin. Ik ging langs alle klassen van de school en ik vertelde dingen over wat een dierenoppasser doet. En ik had een hele grote tijger van mijn leraar.

Nice jobs,

Today I have sang two English songs about jobs. I was part of a Norwegian skit/play with the children in my class and two teachers. I was the policeman and the person putting windows in houses. It was part of the assembly at the end of a unit about jobs. I learned about different jobs and how people work together. It went very well en was a lot of fun. I have a new boy in my class. His name is Mathias. My new unit is 'Going green'.

Last week, I had a career day. I was a zookeeper. I visited all the classes in the school and told about the job. I borrowed a huge tiger from my teacher.

  • 25 April 2012 - 17:34

    Esther:

    Lieve Floor,

    Wat leuk om jouw verslag te lezen. Je ziet er mooi uit op de foto's.

    Groetjes,
    Esther

  • 25 April 2012 - 18:00

    Paula:

    Wat leuk Floor om een berichtje van jou te lezen! Nu ben ik ook benieuwd welk beroep jou het leukste lijkt om (later) te doen? Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Kristiansand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 276697

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 01 Juli 2013

Breda

01 Januari 2008 - 01 Juli 2012

Kristiansand

03 Maart 2004 - 31 December 2007

Dubai

01 Juli 2013 - 30 November -0001

Singapore

Landen bezocht: