Lang weekend / long weekend - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Lang weekend / long weekend - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Lang weekend / long weekend

Door: Floor

02 Mei 2012 | Noorwegen, Kristiansand

En ook Lars had zijn afsluiting; hij sloot een project af over kaarten. Hij is nu veel kennis rijker over de verschillende kaarten, de geschiedenis van kaarten en waarom kaarten gebruikt worden. Hij heeft zelf veel aandacht besteed aan het maken van een kaarten verzameling. Een van de kaarten liet zijn weg van huis naar school zien. Van deze kaart heeft hij ook een 3D model gemaakt van brooddeeg.

Afgelopen weekend was een lang weekend vanwege 1 mei, dag van de arbeid. Wij hebben deze vier dagen in de hytte doorgebracht en genoten van het mooie weer, de rust en elkaar. Ondertussen ook de achterkant van de hytte geschilderd met hulp van Lars en Floor.

Long weekend

And also Lars had an assembly with his class; they ended a unit on maps. Lars gained a lot of new knowledge about the different maps, the history of maps and why maps are used. He spent quite some time to create a range of maps. One of the maps showed his road from house to school. From this map he made a 3D model of salt dough.

Last weekend was a long weekend because of 1st of May. We spent the four days in the cabin enjoying the nice weather, the quietness and each other. In the mean time we also painted the back side of the cabin with help of Lars and Floor.

• 02 Mei 2012 - 19:05

Paula:

Wat leuk dat je wat met kaarten hebt gemaakt Lars! Ik heb je een mailtje gestuurd met wat voorbeelden van mijn werk.