ISB blog - Reisverslag uit Breda, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu ISB blog - Reisverslag uit Breda, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

ISB blog

07 September 2012 | Nederland, Breda

Al weer een week voorbij. De tijd vliegt voor allemaal. En dat houdt in dat we het naar ons zin hebben. Lars en Floor vinden school erg leuk en gaan met plezier naar school. Het liefst gaan ze eerder en blijven ze langer zodat ze samen met vriendjes kunnen spelen op het schoolplein. Vanaf volgende week gaan Lars en Floor beginnen met Chinese en tennis lessen na schooltijd georganiseerd via school. Zo kunnen ze makkelijker met hun schoolvriendjes spelen en tegelijk iets nieuws leren.
Voor de geinteresseerden: regelmatig zet de school nieuws op hun blog: http://www.isbprimary.com/

Dit weekend gaan we genieten van het mooie weer. We hebben ontdekt dat er genoeg te doen is in en rond Breda, waaronder het Strip(boeken)festival. Ik zal dit weekend mijn wiskunde kennis en vaardigheden ophalen; divergentie, volume integralen, delta functies, bol coordinaten etc ........ Na mijn eerste colleges natuurkunde van deze week blijkt dat dit hard nodig is.

ISB Blog

Another week gone. Time flies. It shows we are all enjoying ourselves. Lars and Floor like going to school. They prefer to go early and stay longer, in order to play with their friends. From next week they will be taking Chinese and tennis lessons after school organised by the school. It will allow them to play with their friends and learn something new.
If you are interested, you can find a blog from the school online: http://www.isbprimary.com/

This weekend we will enjoy the nice summer weather. We discovered there is a lot of things to do, for example the Comic book festival in Breda. I will spend time to get back into high-level math: divergence, delta function, volume integrals, ..... My physics classes of this week made very clear this is required!

• 08 September 2012 - 19:04

Pama:

We lieten Wessel de foto,s zien en die vroeg zich af hoe jullie nu bij Geronimo konden zijn.