We zijn compleet - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu We zijn compleet - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

We zijn compleet

Door: Cor Oldenziel

05 Maart 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Tanja en Lars zijn woensdagnacht aangekomen in Dubai. Eerder dan verwacht, want ze waren al goed en wel door de douane terwijl ik nog onderweg was. Ze kwamen zo'n 45 minuten "te" vroeg aan, dus ik was 5 minuten te laat.

Gelukkig zijn ze goed opgevangen door een aardige dame van "Merhaba" (=welkom) die de VISA al klaar had en ze snel door de douane heeft geloodsd. Daarna werd de bagage door een "porter" meegenomen naar buiten, zodat ze lekker aan het goede leventje in Dubai konden wennen.

Lars is na 2 dagen alweer behoorlijk op schema en heeft het prima naar z'n zin. Gisteren voor de 1e keer in het zwembad. Na een uur badderen gingen we eruit --> krijsen dat 'ie deed. Dat water is veels te leuk!!

Verder heeft Lars eindelijk z'n verjaardagscadeau gekregen van paps en mams. Een mooie tractor om het gras te maaien. Nou, dat is een groot succes (zie foto's).

We zijn nu heerlijk aan het genieten van 3 vrije dagen. Op zondag ga ik weer aan het werk en kan Tanja samen met Lars de stad gaan verkennen. Het appartement ligt midden in de stad, dus ze kunnen makkelijk overal komen.

Morgen voor het eerst naar het strand ...?

• 08 Maart 2004 - 20:20

Marette:

HA lieve Family,

gelukkig, nu allemaal bij elkaar in the far east. Wel een beetjhe slordig hoor Cor, je zwanger vrouw en zoon te laten wachten?!
    Erg leuke foto's trouwens. Oefent Lars alvast voor brandweerman?
    Have Fun, tot mails en groetjes van ons allemaal.

• 10 Maart 2004 - 16:27

Cor:

Lars speelt voor "verbrandweerman". Dit is wel nodig met de felle zon die nu dagelijks de temperatuur al boven de 30 graden jaagt. Dat belooft nog wat als de zomer echt begint.

Ja, als de familie een uur te vroeg komt ....?

• 10 Maart 2004 - 21:02

Erica , Dennis En Maritt:

Hallo fam,
    LEkker dat jullie compleet zijn nu en leuke foto's van jullie kleine man. Leuk dat we alles zo kunnen volgen. Kunnen wij als tegenwicht foto's van Maritt in de sneeuw mailen??
    Have fun en we zijn benieuwd naar foto's van jullie nieuwe huis.
    Ons mailadres is nu trouwens:
    dennis@dvnimwegen.demon.nl
    Het oude adres doet het ook nog hoor.
    Groet uit HHW

• 11 Maart 2004 - 01:21

Egge:

Hòp, met z'n zjessen! A là Hans Teeuwen... Hebben jullie al een kurketrekker (Of is zoiets verboden in Dubai?) Clara vindt het enorm spannnend jullie nieuwe manier van leven de komende jaren... En we vroegen ons af: hoe staat het Osama-technisch gezien daar in Dubai?

• 13 Maart 2004 - 16:36

Esther:

Hello allemaal,
    Goh wij hier nog in de sneeuw (nou ja, klein beetje dan) en dan die heerlijke foto's van jullie in het zonnetje en in het zwembad. Wat een leventje. Hoe bevalt jullie tijdelijk onderkomen? En hoe staat het met de huizenjacht? Hebben jullie al een aardig 'Melrose place' onderkomen op het oog? En hoe gaat het met Oldenziel-nr 4? Hoe deze zich nog een beetje rustig Tanja, zodat je de omgeving e.d. kunt verkennen en kunt genieten van de 'vakantie'. Veel liefs, Esther