Internet werkt - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Internet werkt - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Internet werkt

Door: Tanja Oldenziel

05 April 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ja ja, het is gelukt: de internet verbinding werkt. De makkelijkste oplossing was een nieuwe modem kopen ipv proberen om software te vinden voor de modem die al in de computer zat. Daarnaast scheelt het ook dat ik de officiele internet toegang installatie cd via Cor zijn werk heb gekregen inclusief juiste login naam en paswoord.
De komende avonden ga ik mijn email schade inhalen en zien of ik kan chatten via deze site. Iemand, die zich vrijwillig aanbiedt morgen (di 6 april) om 20.30 Dubai tijd (18.30 NLse tijd)?
Nu eerst even de foto's laden, zodat jullie een eerste idee hebben van ons huis en inrichting. Er zal nog wel het een en ander veranderen, zo hebben we onderhand al meer dozen uitgepakt en hangen in de meeste kamers gordijnen.
Onderhand kan ik dan mooi eten klaar maken.

Bij deze een beschrijving van de foto's door het huis. Vanaf de voordeur is het rechtdoor naar de speelkamer (entree01), rechtsaf naar de keuken en linksaf naar het toilet. In de speelhoek staat rechts het speelgoed (speelhoek-02) en links twee stoeltjes (woonkamer01). Je ziet op deze foto ook dat de woonkamer links van de speelkamer ligt. Met de klok mee laten woonkamer02, 01, en 03 de inrichting zien. Vanuit zowel de woonkamer en speelkamer en keuken heb je toegang tot terras en de tuin (tuin01).
Als je vanaf de voordeur rechtsaf gaan kijk je een lange gang in (gang). Eerst heb je aan je linkerhand de keuken (keuken) en aan je rechterhand de eetkamer (eetkamer), gescheiden door een bar. In de feitelijke gang is de logeer/studeerkamer links (logeer-02), heeft Lars zijn kamer er tegenover (Larskamer-01), daarnaast is de babykamer (baby-02) en aan het eind is onze slaapkamer (slaapkamer01,02).

• 05 April 2004 - 15:44

Pama:

we zijn erg nieuwsgierig hoe het gaat met chatten, nu alleen met een andere dochter met haar "achterban"
    groetjes

• 06 April 2004 - 05:55

Esther:

Leuk om een impressie te zien van jullie huis! Helaas vanavond niet thuis, anders had ik zeker even in de 'chatroom' plaatsgenomen! Maar dat houden we tegoed. Gisteren voor het eerst in mijn nieuwe huis geweest. Even illegaal op de bouw. Nu dus in het echt gezien ipv van tekeningen. Het schiet op en planning oplevering (eind juni) ziet er nog steeds goed uit. Volgende week tussenkeuring met VEH. Groetjes en tot later!

• 06 April 2004 - 07:35

Paula:

Heel leuk om die foto's te zien!! En Lars al in een groot bed, vindt hij het wat? Misschien tot vanavond!

• 09 April 2004 - 09:59

Cor:

Lars weet nu hoe hij erin en eruit kan klimmen, dus dat is geweldig. Gelukkig blijft hij 's ochtends rustig wachten totdat wij hem eruit halen. 's middags niet.....

• 10 April 2004 - 10:36

Annemieke Van Frida Dida:

Hallo allemaal,
    Wat leuk om te zien en te lezen hoe het jullie vergaat in het verre Dubai. Met lars gaat het heel goed, zo te zien! Rianne en ik hopen dat jullie gauw een keer langs komen, om o.a. nr. 2 te showen...en lars natuurlijk! Vrolijk pasen !
    Groetjes, Annemieke

• 10 April 2004 - 10:48

Pama O:

Leuke foto's,die een goede indruk geven van jullie onderkomen. Het ziet er al gezellig uit. De logeerkamer zal wel vaak bezet zijn! Wij opteren voor jan-febr.2005.Maar nu eerst de uitbreiding van jullie gezin.Veel sterkte,vooral voor jou Tanja. Tot horens of e-mailens. pama O.

• 20 Juni 2004 - 14:43

Tineke Oldenziel:

Lieve Cor en Tanja,

Wat een leuke internet site. Ik heb er erg van genoten. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Floor. Ik wil al weken een kaart sturen, maar het lukt mij niet. Daarom heb ik maar mijn toevlucht genomen tot dit snelle medium. Ik heb de foto's met veel plezier bekeken en doorgestuurd naar Els en Jantien. Jammer dat jullie er zaterdag a.s. niet bij zullen zijn. Heel veel liefs, Oom Piet en Tante Tineke