Namen en kaarten besteld - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Namen en kaarten besteld - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Namen en kaarten besteld

Door: Cor Oldenziel

14 April 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nog een aantal weken en dan komt de kleine. Tanja is al helemaal klaar met haar dikke buik, maar zal nog eventjes moeten wachten.

Inmiddlels zijn de kaarten besteld via internet en zijn de namen bekend.... Tenminste bij ons.

Volgende week nog even naar Noorwegen op en neer om een presentatie te geven aan de Raad van Bestuur van Elkem. Dan snel terug naar Dubai om rustig e.e.a. af te wachten. Dit weekend zullen we een autootje voor Tanja gaan uitzoeken zodat ze ook mobiel is als ik in Dubai ben.

Nu gaan we bbq-en, of zoals Tanja zegt koken in onze buitenkeuken.

• 14 April 2004 - 17:35

Eleonora:

Super zeg, zo'n buitenkeuken. Tanja veel sterke nog de laatste weken!

• 14 April 2004 - 20:00

Esther:

Zo, dat ziet er even goed uit! Spannend hoor, het aftellen is begonnen. Leuk om de foto's te zien en Lars wordt al groot zeg! Groetjes!!!

• 15 April 2004 - 13:20

Mapa:

ik ben het helemaal met tanja eens dat dit geen bbq is maar een buitengasfornuis.heel leuk om zoiets te zien en eventueel straks iets op klaar te maken.

• 16 April 2004 - 15:11

Michel:

Jullie hadden net zo goed de keuken uit Rotterdam in de container kunnen stopen. Wat wieltjes van de gamma eronder --> klaar is Kees! Jaloers??? Nee hoor...... Kan de hoofdgebruiker ook iets met de mobiele buitenkeuken?

Tan, nog even volhouden!