Drumstel - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Drumstel - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Drumstel

Door: Tanja

07 Juli 2005 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Europa werd vandaag opgeschrikt door een aantal aanslagen in London. Om jullie iets vrolijker te stemmen, hangen aan dit bericht wat foto’s van Lars. Sinds een week, heeft Lars een heus drumstel. Hij kan er behoorlijk wat herrie mee maken. Gelukkig heeft hij wel ritme gevoel. En Floor is zijn eerste groupie.

Aanslagen zoals vandaag in London, komen hier uiteraard ook in het nieuws. Zowiezo lezen we regelmatig de Nederlandse kranten op internet. Bovendien ontvangen we de wereldomroep op tv via de schotel. Vanavond is de programmering aangepast en kijken wij tezamen met jullie naar verlengde journals en speciale uitzendingen van tweevandaag, achter het nieuws, etc.

Dezerdagen is het weer in Dubai nog goed uit te houden. Het kwik wil maar niet tot boven de 40 graden stijgen, en de vochtigheid is niet noemenswaardig. Wij genieten dus nog van de stilte voor de storm. In het weekend en op mijn vrije dagen gaan wij vaak naar de zeilclub toe. Sinds kort zijn we hier lid geworden. (Voor de nieuwsgierigen onder jullie, Cor kan zeilen en ik niet, maar wat niet is komt wel). De zeilclub ligt direct aan de kust, zodat we net meer wind ervaren dan in de tuin. Bovendien ligt er om zwembad een groot grasveld met genoeg schaduwplekken, is er een overdekte zandbak en een grote speeltuin. Kortom ideal voor Lars en Floor. Vandaag hebben we er ons weekend ingeluid en een lekker hapje gegeten in het clubhuis.

Ondertussen loopt Floor alweer ruim een week los. En sinds vanmorgen ook in het zwembad, al kostte dat wel wat meer moeite en veel slokjes zwembadwater. Eigenwijs als ze is, kon haar dat niet deren; lopen zou ze. Het kan toch niet veel moelijker zijn dan op land!!

• 07 Juli 2005 - 18:56

Paula:

Hij is er maar wat trots op zo te zien!! Lachen hoor! Over een jaar of 15 als hij beroemd is en alle meiden achter hem aanlopen, dan is dit het eerste bewijs!

• 07 Juli 2005 - 21:17

PAMA:

dat is leuk thuiskomen met deze foto's! wat een feest is dit voor Lars, één grote smile. Wat een pretogen en dan floor met jurk en losstaand. Heel mooi te zien na het treurige koppie op de foto die we genomen hebben op schiphol