Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Cor Oldenziel

15 Februari 2004 | Nederland, Rotterdam

Na een korte verkenning afgelopen week door Cor zal de familie binnenkort dan echt vertrekken richting Dubai. De tickets zijn geboekt, de spullen uitgezocht en de koffers staan bijna klaar.

Cor zal zondag a.s. om 14.30 hr vertrekken vanaf Schiphol om 10 dagen later te worden gevolgd door Tanja, Lars en .... Zij vertrekken woensdag 3 maart op dezelfde tijd.

Het huis zal uiteindelijk niet worden verkocht aangezien ELKEM het als een uitvalsbasis zal gaan gebruiken voor expats die naar NL worden overgeplaatst. Voorlopig betekent dit dus dat wij na ons verblijf nog kunnen genieten van onze verbouwingen en investeringen in Rotterdam (je weet tenslotte nooit wat er allemaal gebeurt in de tussentijd).

Tot ziens in Dubai !!

• 20 Februari 2004 - 19:11

Poelies:

Ha familie!
    Het is bijna zo ver...spannend! Cor ,we wensen jou een hele goed reis a.s. zondag en tot snel horens. Fijn dat het huis geregeld is, weer een zorg minder.
    Hier in het Brabantse zijn we in carnavalsstemming en gaan we het weekend lekker feesten! Alaaf.
    Groetjes en veel liefs van ons allemaal.