internet aansluiting laat op zich wachten - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu internet aansluiting laat op zich wachten - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

internet aansluiting laat op zich wachten

Door: Tanja Oldenziel

03 April 2004 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Zoals de titel verteld laat de internet aansluiting nog even op zich wachten. Wie weet lukt het volgende week om alles (lees modem) aan de praat te krijgen. Cor is nu weer even in het land en dus kunnen we toch weer een berichtje sturen. Het gaat nog steeds goed met ons. Het weer is prima; het koelt 's avonds nog steeds genoeg af en de partytenten geven genoeg schaduw op het heetst van de dag.

Terwijl Cor koukleumde in Noorwegen, hebben Lars en ik het huis ingericht en allerlei logistieke zaken geregeld. We hebben nu een tuinman (elke dag een uurtje) en een schoonmaakdame die twee keer per week het huis aan kant houdt. Ook is de bbq geinstalleerd. Nou ja, voor Cor een bbq, voor anderen zou het meer een keuken in de tuin zijn. Vanavond wordt hij ingewijd.

De logeerkamer is de enige kamer die nog aandacht nodig heeft. Er staan nog behoorlijk wat dozen. Wel is de computer al uitgepakt en alles werkt. Behalve de modem en de connectie met de videocamera. Het is voor jullie dus nog even wachten op de foto's en een filmpje van het huis, en natuurlijk persoonlijke email naast de berichtjes op deze site.

De babykamer is natuurlijk ook nog vrij leeg, maar daar hebben we nog even de tijd voor. Het gaat allemaal goed met de buik. De baby beweegt veel en wordt al lekker zwaar. Lars groeit ook als kool en loopt nu bijna alles ipv kruipen. We hebben hem dus zijn eerste paar schoenen (stoere sandalen) gekocht. Even wennen, van die logge gevallen aan zijn voeten, maar nu vindt hij ze mooi. De eerste echte woorden komen nog niet uit zijn mond. Gelukkig vertaald 'die die' vergezeld van een wijzend vingertje zich uitstekend in het engels en arabisch.

Jullie kunnen ons ook bellen via ons vaste telefoonnummer: 00971 04 3394284.
Sinds bij jullie de zomertijd is ingegaan is het tijdsverschil nog maar 2 uur, aangezien men in Dubai niet aan zomertijd doet.

• 03 April 2004 - 11:41

Pama:

we wachten rustig af en de telefoon gaat heel goed en dan horen we jullie stem ook nog even.
    En de telefoon is straks ook veel leuker als lars zijn eerste woordjes kan zeggen.

• 04 April 2004 - 13:32

Erica:

Goeiedag Daar,

Het zal inderdaad lekker zijn als het modem het doet ! Lekker even bijchatten en zo..
    Maritt doet het net andersom als Lars, die kletst honderduit, maar loopt alleen als we haar handjes vasthouden!!
    Rustig aan daar, vooral met de dikke buik!

Erica