Eerste les / First lesson - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu Eerste les / First lesson - Reisverslag uit Kristiansand, Noorwegen van Familie Oldenziel - WaarBenJij.nu

Eerste les / First lesson

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2009 | Noorwegen, Kristiansand

Alles gind heel erg goed op school vandaag. De eerste les was een succes. Deze week staat in het teken van afsluiten van een module over het zonnestelsel. Alle kinderen waren erg betrokken en wilden graag hun kennis meedelen.

Alleen de eerste paar minuten was het ietwat onwennig en aftasten voor beide zijden. Maar toen konden ze zich ook niet meer stil houden. Ze maakten me erop attent dat er wat bloed op mijn handen zat. Ik had kennelijk net een nagelriem gescheurd. Ik was natuurlijk druk met de introductie en zij natuurlijk met mijn vinger. Het brak wel het ijs. En ik kon ze meteen complimenteren met het feit dat ze mijn eerste les in praktijk hadden gebracht: communiceer als er iets aan de hand is of niet duidelijk.

First lesson

The first lesson at school was a success today. This week I have to wrap up a unit about the solar system. All kids were very committed and eager to share their knowledge with me.

Only the first few minutes were a bit awkward for both sides. But then they could keep quiet no longer. They had to tell me there was blood on my hands. I had not noticed I had damaged the skin around my finger nail. I was too busy with my introduction while they focused on my fingers. It sure did break the ice. And I could compliment them with the fact they understood my first lesson: speak up if something is not clear or happening as expected.


  • 02 Februari 2009 - 15:35

    Pama:

    gefeliciteerd!!!! zo,n les had je niet kunnen voorbereiden, het loopt zoals het loopt,en dat was goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Kristiansand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 277208

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 01 Juli 2013

Breda

01 Januari 2008 - 01 Juli 2012

Kristiansand

03 Maart 2004 - 31 December 2007

Dubai

01 Juli 2013 - 30 November -0001

Singapore

Landen bezocht: